МЭДЭЭ, МЭДЭЭЛЭЛ

КОМПАНИЙН СҮҮЛИЙН
МЭДЭЭ, МЭДЭЭЛЛҮҮД

ТЭНЦВЭРЖҮҮЛСЭН ХООЛЛОЛТОНД ЗОРИУЛСАН БҮТЭЭГДЭХҮҮНИЙ ТАЛААРХ ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН ЕРӨНХИЙ ХАНДЛАГА ТОДОРХОЙЛОХ СУДАЛГААГ ХИЙЖ ГҮЙЦЭТГЭЛЭЭ

Энэ удаад бид тэнцвэржүүлсэн хооллолтод зориулсан бүтээгдэхүүний талаарх хэрэглэгчдийн ерөнхий хандлагын судалгааг хийж гүйцэтгэлээ.

Уг судалгаанд Улаанбаатар хотын 8 дүүрэг, орон нутгийн 8 аймгийн 18-65 насны нийт 700 орчим хэрэглэгчийг хамруулсан. Судалгааны зорилго брэндийн танигдсан байдал, тэнцвэржүүлсэн хооллолтод зориулсан бүтээгдэхүүний талаарх хэрэглэгчдийн ойлголт, хэрэглэх шалтгаан, зорилго зэргийг тодорхойлоход чиглэгдсэн.

Судалгааны үр дүнгээс сонирхуулахад хэрэглэгчид тэнцвэржүүлсэн хооллолтод зориулсан бүтээгдэхүүнийг голдуу жин нэмсэн үедээ, ядарсан үедээ, эрүүл мэнддээ анхааръя гэсэн үедээ л боддог байна. Мөн насны бүлгээр уг бүтээгдэхүүнийг хэрэглэх, сонирхох шалтгаан өөр өөр байна. Тухайлбал, 18-24 насны залуучуудын хувьд спортоор хичээллэх болсон үедээ, хоолны шингэц муудаж ходоод хямарсан үедээ энэ талаар боддог бол 25-34 насны хэрэглэгчдийн хувьд жин нэмсэн үедээ их боддог байна. Харин 44 болон түүнээс дээш насны хэрэглэгчид илүү ядарсан, эрүүл мэнддээ анхааръя гэсэн үедээ тэнцвэржүүлсэн хооллолтод зориулсан бүтээгдэхүүнийг сонирхож эхэлдэг байна.

Сүүлийн мэдээллүүд

ТА ДААТГАЛЫН ТАЛААР ЯМАР ОЙЛГОЛТТОЙ...

12 сарын 28, 2018

Монголын санхүүгийн зах зээлийн дийлэнх хэсэг буюу 95%-ийг банкны салбар дангаараа эзэлж байна

Дэлгэрэнгүй

Наргил модны самрын тосны талаарх...

12 сарын 24, 2018

Ургамлын гаралтай ханасан тосны нэг төрөл нь кокосын тос буюу наргил модны самрын тос юм

Дэлгэрэнгүй

ЕРӨНХИЙ БОЛОВСРОЛЫН ХУВИЙН ДУНД СУРГУУЛИЙН...

12 сарын 15, 2018

Хувийн дунд сургуулийн концепцийг үнэлэх, тухайн концепцийн хүрээнд эрэлтийг тодорхойлох судалгааг УБ хотын өндөр орлоготой бүлгийн дунд үндэсний судалгааны Эм Эм Си Жи ХХК...

Дэлгэрэнгүй

Хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийг хэмжих нь......

12 сарын 15, 2018

Сэтгэл ханамжтай хэрэглэгчид дахин дахин худалдан авалт хийдэг ба таны бизнесийн ашгийн гол бүрдүүлэгч байдаг

Дэлгэрэнгүй


Байршил


Судалгаа, төлөвлөлтийн газар
Баянзүрх дүүрэг, 14-р хороо, Зүүн хүрээ хотхон, 203-р байр, 1-р орц, 4 давхарт
Монгол улс, Улаанбаатар хот

Мэдээлэл цуглуулалт, боловсруулалтын газар
Баянзүрх дүүрэг, 3-р хороо, Зохиомж дээд сургуулийн хойд талын хаалга, 57-р байр, 2 давхарт
Монгол улс, Улаанбаатар хот

Утсаар судалгаа авах төв
Баянзүрх дүүрэг, 3-р хороо, Зохиомж дээд сургуулийн хойд талын хаалга, 57-р байр, 2 давхарт
Монгол улс, Улаанбаатар хот

Google Maps дээр харах

Холбоо Барих


Судалгаа, төлөвлөлтийн газар
Утас/Факс: 976-77000188
И-мэйл: info@mmcg.mn

Маркетинг, харилцагчийн үйлчилгээний хэлтсийн дарга: Б.Хангал
Утас: 976-89009698
И-мэйл хаяг: khangal.b@mmcg.mn

Бизнесийн судалгааны хэлтсийн дарга: П.Түвшинмандах
Утас: 976-99070547
И-мэйл хаяг: tuvshinmandakh@mmcg.mn

Нийгмийн судалгааны хэлтэс:
Судалгаа, хөгжил хариуцсан захирал Ч.Даваасүрэн:
Утас: 976-99100599
И-мэйл хаяг: davaasuren@mmcg.mn

Мэдээлэл цуглуулалт, боловсруулалтын газар
Утас/Факс: 976-77000888
Газрын дарга: С.Долгорсүрэн
Утас: 976-99078655
И-мэйл: dolgorsuren@mmcg.mn

Утсаар судалгаа авах төв
Судалгааны менежер: Г.Отгондэлгэр
Утас: 976-88900228
И-мэйл: otgondelger.g@mmcg.mn




Зохиогчийн эрх хуулиар хамгаалагдсан © 2018. MMCG LLC.
Batu Digital