ЗУРГАА ДАХЬ ЖИЛДЭЭ ГҮЙЦЭТГЭЖ БУЙ “ҮНДЭСНИЙ МЕДИА ХЭРЭГЛЭЭНИЙ СУДАЛГАА-2020” ТАЙЛАН БЭЛЭН БОЛЛОО.
Тус судалгаанд 17 аймаг, 26 сум суурингийн 2500 орчим хүнийг хамруулсан бөгөөд үндэсний төлөөлөх чадвар бүхий АНХНЫ МЕДИА СУДАЛГАА юм. Энэ судалгаа тухайн улсын хэрэглэгчдийн медиа хэрэглээ, амьдралын хэв маягийг харуулдаг. Дэлхийн томоохон судалгааны агентлагууд жил бүр гаргаж танилцуулдаг байна.
ҮНДЭСНИЙ МЕДИА ХЭРЭГЛЭЭНИЙ СУДАЛГАА 2020
1. 9 төрлийн 300 гаруй хэвлэл мэдээллийн хэрэгслийн хэрэглээ, рейтинг
2. Generation /Generation Z, Millennial, Generation X, Baby Boomers / тус бүрийн медиа хэрэглээний онцлог
3. Монголчуудын сүүлийн 6 жилийн медиа хэрэглээний динамик өөрчлөлт
4. Монголчуудын амьдралын хэв маяг, чөлөөт цагаа өнгөрүүлж буй байдал
2020 ОНЦЛОХ ҮР ДҮНГҮҮД
1. Шинэ үеийн сонголт ПОДКАСТ-ын хэрэглээ, хандлагыг харах боломжтой боллоо.
2. Сошиал орчинд болон, спорт, урлагийн салбарын ТОП INFLUENCER-үүдийг харах боломжтой боллоо.
3. Сошиал орчинд үздэг контентын төрөл болон худал мэдээлэлд /FAKE NEWS/ хандах хандлагыг дэлгэрүүлэн тодрууллаа.
4. Хэрэглэгчдийг зан төлөвийн шинэ СЕГМЕНТЧИЛЭЛ хийлээ.
МЕДИА ХЭРЭГЛЭЭНИЙ СУДАЛГАА НЬ БАЙГУУЛЛАГУУДЫН ЗОРИЛТОТ ЗАХ ЗЭЭЛЭЭ ОЙЛГОХ, ОНОВЧТОЙ, ҮР АШИГТАЙ МЕДИА ТӨЛӨВЛӨЛТ ХИЙХЭД ТАНЬ ТУСЛАХ БОЛНО.
Хэрэв та уг судалгааны үнэ тариф болон дэлгэрэнгүй мэдээлэл авахыг хүсвэл 77-000-188, info@mmcg.mn хандана уу.
Хэрэв та судалгааг захиалах бол ЭНД ДАРНА уу.
Content болон холбоотой мэдээлэл IKON.MN, GOGO.MN линкээр орж үзээрэй .