Brand health and behavioral & segmentation study
Брэнд хэрэглэгчийн зан төлвийн судалгаа
Бид ОУ-ын зөвлөхүүдтэйгээ хамтран бизнесийн стратегийг дотоод болон гадаад чиглэлд 360 үнэлэх, брэндийн өрсөлдөх чадварыг хэмжих, бүтээгдэхүүний ко-крейтив хөгжүүлэлт NPD, зар сурталчилгаа коммуникацийн ажлын мониторинг, сегментчлэл болон сегментийн зан төлөвийг гүнзгий ойлгох, хэрэглээний цаашдын трендийг тодорхойлох гэхчлэн судалгааны олон шинэ бүтээгдэхүүн хөгжүүлсэн.
Туршлага
Манай байгууллага 2012 оноос олон улсын тэргүүлэгч компаниудад ажиллаж байсан 30 гаруй жилийн туршлагатай зөвлөхүүдтэй хамтран ажиллаж, өөрсдийн дотоодын ажилчдаа сургаж хөгжүүлэх, бизнесийн судалгаа шинжилгээний аналитик, загваруудаа илүү сайжруулан, ОУ-ын дэвшилтэт аргачлалуудыг бүрэн нэвтрүүлсэн.
BX, BRAND EXPIERENCE TRACKING SURVEY
Брэндийн байршил, Өрсөлдөх чадвар, портфолио анализийн цогц загвар
ДэлгэрэнгүйBEHAVIORAL & NEEDS SEGMENTATION
Хэрэглэгчийн хэрэглээний зан төлөв, эмоциональ, функционал хэрэгцээ, амьдралын хэв маяг, сегментчлэлийн судалгаа
Дэлгэрэнгүй