Skip links

BX, Brand experience tracking survey

Брэндийн байршил, Өрсөлдөх чадвар, портфолио анализийн цогц загвар
Зах зээл дээрх өөрийн болон өрсөлдөгчдийн брэндүүдийн хэрэглээний төлөв байдлыг ойлгох, хэрэглэгчийн персонаг тодорхойлох, хэрэглээний түвшин болон эмоциональ, функциональ хэрэгцээ, зан төлөв, амьдралын хэв маягт тулгуурласан сегментийн загвар юм. Мөн хэрэглээний цаашдын тренд, боломжит бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийн концептуудын эрэлтийн урьдчилсан дүр зургийг харахаас гадна өсөлтийн боломжуудыг тодорхойлдог.

Судалгааны агуулга

Хэрэглэгчийн хэрэглээний хандлага, зан төлөв
Хэрэглээний асуудлууд болон хүсэж буй сайжруулалт, зах зээлийн өсөлтийн боломжуудыг тодорхойлно.
Хэрэглэгчийн сегментчлэл, персона загвар
Хэрэглээний трэндүүд, шинэ бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийн боломжийг тодорхойлоно.