Skip links

Marketing Prof 6.0
Advanced training

Сургалтын танилцуулга

Орчин үед маркетинг тасралтгүй хувьсан өөрчлөгдөж, хэрэглэгчийн зан төлөв болон худалдан авах шийдвэрт нөлөөлөх хүчин зүйлс улам бүр нарийсаж байна. Иймээс байгууллагууд маркетинг, борлуулалтын үйл ажиллагаагаа илүү оновчтой төлөвлөх, хэрэглэгч төвтэй шийдвэр гаргалтыг төлөвшүүлэх шаардлага тулгарч байна. Иймд бид “Marketing Prof 6.0” сургалтын шинэчилсэн хөтөлбөрийг боловсруулан танилцуулж байна.

Энэхүү хөтөлбөр нь дижитал шилжилтийн боломжуудыг үр дүнтэй ашиглаж, өгөгдөлд суурилсан шийдвэр гаргах чадвар, хэрэглэгчийн хэрэгцээнд нийцсэн маркетингийн стратеги боловсруулах ур чадварыг хөгжүүлэхэд чиглэгдэнэ.

Сургалтын агуулгад MarTech суурь технологиуд, Next CX маркетингийн агуулга, процессын хувьсал болон олон улсын болон дотоодын хэрэглэгчийн зан төлөв, салбарын чиг хандлагын өөрчлөлтүүдийг цогц байдлаар тусгасан болно.

  • üМаркетинг 6.0 шилжилт: Immersive маркетинг ба Z болон Alpha дижитал натив үеийн онцлог
    üNext CX: Хэрэглэгчийн туршлагад суурилсан маркетингийн агуулга ба процессын хувьсал
    üMarTech суурь технологиуд: Big Data, AI, NLP, IoT, MR, Blockchain
    üБүтээгдэхүүний үнэ цэнэ, бизнес хөгжүүлэлтийн NPD загвар, UX/UI-д суурилсан дижитал бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлт
    üБрэндинг: Стратеги, брэндийн индентити, байршуулалт ба хөгжүүлэлтийн үе шат
    üМаркетингийн коммуникацын стратеги, криетив маркетинг ба ОУ-ын шилдэг кейсүүд
    üСошиал маркетинг, маркетингийн автоматжуулалт ба CRM системүүд
    üПост-Ковид үеийн хэрэглэгчийн зан төлөв, амьдралын хэв маягийн өөрчлөлтүүд
  • üМаркетингийн судалгааны арга, аргачлалыг оновчтой сонгох зарчим
    üСудалгааны түүвэрлэлтийн оновчлол ба мэдээлэл цуглуулалтын үе шат, зохион байгуулалт
    üМаркетингийн судалгааны олон улсын загвар, аналитик аргачлалууд
    üСудалгааны орчин үеийн техникүүд: Биометрик болон нейромаркетингийн хэрэгслүүд
  • üБорлуулалтын удирдлагын өнөөгийн байдал ба ирээдүйн чиг хандлагууд
    üБорлуулалтын удирдлагын систем ба бүтэц
    üХарилцагч төвт үйл ажиллагааны процессын удирдлага
    üНөөцийн оновчтой удирдлага ба борлуулалтын ажилтныг үр дүнтэй удирдах арга зүй
    üТелемаркетингийн 10+10 дүрэм: Үр дүнтэй харилцаа ба борлуулалт
    üНаймаалцал ба үнийн хэлэлцээр хийх ур чадвар

Маркетинг, борлуулалтын чиглэлийн мэдлэгээ нэмэгдүүлэх, мэргэшихийг зорьж буй БИЗНЕСИЙН БАЙГУУЛЛАГЫН МАРКЕТИНГ, БОРЛУУЛАЛТЫН МЕНЕЖЕРҮҮД, ЭНЭ ЧИГЛЭЛЭЭР АЖИЛЛАХЫГ СОНИРХОЖ БУЙ ХУВЬ ХҮМҮҮС БОЛОН ОЮУТАН ЗАЛУУЧУУДАД зориулагдсан болно.

  • Маркетинг зөвлөх үйлчилгээ, судалгаа, брэнд хөгжүүлэлт, борлуулалтын чиглэлд 10+ жил топ компаниудад ажилласан зөвлөхүүд
  • Монголын томоохон компаниудын маркетинг, борлуулалт, үйлчилгээний асуудлыг удирдсан туршлагатай зөвлөхүүд
  • UX, UI, Cошиал, Маркетингийн автоматжуулалт чиглэлээр дагнаж ажиллаж байгаа агентлагууд

Нийт 68 цагийн сургалтын багц хөтөлбөр бөгөөд 1 сарын хугацаанд үргэлжилнэ.

  1. Маркетингийн онол болон практикийн хичээл: 40 а.цаг
  2. Маркетингийн судалгааны арга, аргачлал, онол болон практикийн хичээл: 12 а.цаг
  3. Борлуулалтын онол болон практикийн хичээл: 16 а.цаг

Сургалтын танилцуулга

Сургалтын мэдээлэл

ажлын бус цагт

Сургалтын цагын хуваарь

Даваа, Лхагва, Баасан, Бямба

Анги дүүргэлт

Нэг ангид 15-20 хүн хамрагдана

Cургалтын төлбөр

1,500,000 төгрөг /НӨАТ ороогүй болно/