Marketing Prof 6.0
Advanced training
Сургалтын танилцуулга
Орчин үед маркетинг тасралтгүй хувьсан өөрчлөгдөж, хэрэглэгчийн зан төлөв болон худалдан авах шийдвэрт нөлөөлөх хүчин зүйлс улам бүр нарийсаж байна. Иймээс байгууллагууд маркетинг, борлуулалтын үйл ажиллагаагаа илүү оновчтой төлөвлөх, хэрэглэгч төвтэй шийдвэр гаргалтыг төлөвшүүлэх шаардлага тулгарч байна. Иймд бид “Marketing Prof 6.0” сургалтын шинэчилсэн хөтөлбөрийг боловсруулан танилцуулж байна.
Энэхүү хөтөлбөр нь дижитал шилжилтийн боломжуудыг үр дүнтэй ашиглаж, өгөгдөлд суурилсан шийдвэр гаргах чадвар, хэрэглэгчийн хэрэгцээнд нийцсэн маркетингийн стратеги боловсруулах ур чадварыг хөгжүүлэхэд чиглэгдэнэ.
Сургалтын агуулгад MarTech суурь технологиуд, Next CX маркетингийн агуулга, процессын хувьсал болон олон улсын болон дотоодын хэрэглэгчийн зан төлөв, салбарын чиг хандлагын өөрчлөлтүүдийг цогц байдлаар тусгасан болно.

- üМаркетинг 6.0 шилжилт: Immersive маркетинг ба Z болон Alpha дижитал натив үеийн онцлогüNext CX: Хэрэглэгчийн туршлагад суурилсан маркетингийн агуулга ба процессын хувьсалüMarTech суурь технологиуд: Big Data, AI, NLP, IoT, MR, BlockchainüБүтээгдэхүүний үнэ цэнэ, бизнес хөгжүүлэлтийн NPD загвар, UX/UI-д суурилсан дижитал бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтüБрэндинг: Стратеги, брэндийн индентити, байршуулалт ба хөгжүүлэлтийн үе шатüМаркетингийн коммуникацын стратеги, криетив маркетинг ба ОУ-ын шилдэг кейсүүдüСошиал маркетинг, маркетингийн автоматжуулалт ба CRM системүүдüПост-Ковид үеийн хэрэглэгчийн зан төлөв, амьдралын хэв маягийн өөрчлөлтүүд
- üМаркетингийн судалгааны арга, аргачлалыг оновчтой сонгох зарчимüСудалгааны түүвэрлэлтийн оновчлол ба мэдээлэл цуглуулалтын үе шат, зохион байгуулалтüМаркетингийн судалгааны олон улсын загвар, аналитик аргачлалуудüСудалгааны орчин үеийн техникүүд: Биометрик болон нейромаркетингийн хэрэгслүүд
- üБорлуулалтын удирдлагын өнөөгийн байдал ба ирээдүйн чиг хандлагуудüБорлуулалтын удирдлагын систем ба бүтэцüХарилцагч төвт үйл ажиллагааны процессын удирдлагаüНөөцийн оновчтой удирдлага ба борлуулалтын ажилтныг үр дүнтэй удирдах арга зүйüТелемаркетингийн 10+10 дүрэм: Үр дүнтэй харилцаа ба борлуулалтüНаймаалцал ба үнийн хэлэлцээр хийх ур чадвар
Маркетинг, борлуулалтын чиглэлийн мэдлэгээ нэмэгдүүлэх, мэргэшихийг зорьж буй БИЗНЕСИЙН БАЙГУУЛЛАГЫН МАРКЕТИНГ, БОРЛУУЛАЛТЫН МЕНЕЖЕРҮҮД, ЭНЭ ЧИГЛЭЛЭЭР АЖИЛЛАХЫГ СОНИРХОЖ БУЙ ХУВЬ ХҮМҮҮС БОЛОН ОЮУТАН ЗАЛУУЧУУДАД зориулагдсан болно.
- Маркетинг зөвлөх үйлчилгээ, судалгаа, брэнд хөгжүүлэлт, борлуулалтын чиглэлд 10+ жил топ компаниудад ажилласан зөвлөхүүд
- Монголын томоохон компаниудын маркетинг, борлуулалт, үйлчилгээний асуудлыг удирдсан туршлагатай зөвлөхүүд
- UX, UI, Cошиал, Маркетингийн автоматжуулалт чиглэлээр дагнаж ажиллаж байгаа агентлагууд
Нийт 68 цагийн сургалтын багц хөтөлбөр бөгөөд 1 сарын хугацаанд үргэлжилнэ.
- Маркетингийн онол болон практикийн хичээл: 40 а.цаг
- Маркетингийн судалгааны арга, аргачлал, онол болон практикийн хичээл: 12 а.цаг
- Борлуулалтын онол болон практикийн хичээл: 16 а.цаг
Сургалтын мэдээлэл
Сургалтын цагын хуваарь
Даваа, Лхагва, Баасан, Бямба
Анги дүүргэлт
Нэг ангид 15-20 хүн хамрагдана
Cургалтын төлбөр
1,500,000 төгрөг /НӨАТ ороогүй болно/