Skip links

“Мистери шоппинг”

Share This Post

Манай компани банкны салбарт “Мистери шоппинг”буюу нууц худалдан авалтын  судалгааг 2012 оны 5-р сарын 14-нөөс 6-р сарын 8 хүртлэх хугацаанд хийж дууслаа.

Энэхүү судалгааны зорилго нь банкны үйлчилгээний  ажилтнуудын үйлчлүүлэгчтэй харьцах харилцаа, үйлчилгээний стандартын хэрэгжилт, үйлчлүүлэгчийн гаргаж буй хүсэлтийг хэрхэн зөв, үр дүнтэй шийдэж байгааг хянаж тодорхойлон, үйлчилгээний чанарыг хэрхэн сайжруулах чиглэлийг тодорхойлох явдал байсан. Тухайн төрлийн үйлчилгээний хэрэглэгч буюу харилцагчдыг сонгон авч шопперуудад зориулсан сургалт явуулсан.

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

Бусад мэдээ