Skip links

ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН АНХААРЛЫГ ТАТАХ (ATTENTION) НЬ УЛАМ ХЭЦҮҮ БОЛЖ БАЙНА

Share This Post

Интернэт хэрэглээ нэмэгдэхийн хирээр хүмүүс олон цагийг сошиал медиад зарцуулж, олон эх үүсвэрээс мэдээлэл авч байна. Мөн IPTV үйлчилгээ зах зээлд нэвтэрснээр хүмүүс реклам үзэхээ больж, сувгаа шууд солих, нөхөх, гүйлгэж үзэх хандлага нэмэгдэж байгаа. Мөн хүмүүсийн анхаарал төвлөрөл муудаж байгааг олон улсын судалгааны тайлангуудаас харж болохоор байгаа ба хэрэглэгчдийн анхаарлыг татах (attention) нь улам хэцүү болж байна.

Танай бүтээгдэхүүний зар сурталчилгаа зорилтот хэрэглэгчдэд таалагдаж байгаа юу, үүргээ гүйцэтгэж зорилтот хэрэглэгчдэд мэдээлэл хүргэж чадаж байгаа юу гэдгийг урьдчилан тест хийх нь таныг үргүй зардал гаргахаас хамгаалдаг. Бид зар сурталчилгааны тест судалгааг олон улсын шинэлэг аргазүйн дагуу текстэн хувилбар болон storyboard-ийг зорилтот хэрэглэгчдийн бүлгээр үнэлүүлж, хэрхэн сайжруулах талаарх зөвлөмжийг хамтран ажилладаг байгууллагадаа гаргаж өглөө.

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

Бусад мэдээ