Skip links

Үндэсний брэнд, медиа хэрэглээний судалгааны танилцуулах үйл ажиллагаа

Share This Post

Дэлхийд судалгааны салбарт эхний 3-т ордог компаниуд болох NIELSEN (Since 1923), TNS (Since 1946), IPSOS (Since 1975) группууд нь дэлхийн 100 гаруй оронд “Brand Puls”, “Media Atlas”, “AMPS” гэх зэрэг өөр өөр нэртэйгээр энэхүү судалгааг тогтмол зохион байгуулдаг. Судалгааны салбарт тэргүүлэгч MMCG компани нь хагас жил орчим төлөвлөж, туршлага судалсны эцэст Монголд анх удаа “Brand & Media Atlas in Mongolia” судалгааг зохион байгууллаа.

     “Brand & Media Atlas”  судалгаа нь Монгол улсын зах зээлд борлуулагдаж буй импортын болон дотоодын үйлдвэрийн 1000 орчим  брэнд бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ, 300 гаруй хэвлэл мэдээлэлийн хэрэгслийг үнэлсэн үндэсний хэмжээний судалгаа юм. 

    Уг судалгааны танилцуулах үйл ажиллагаа 9 сарын 5-ны өдөр зохион байгуулагдах болно.

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

Бусад мэдээ