Амралт, сувиллын бизнест хөрөнгө оруулалт хийхээр төлөвлөж буй харилцагчийнхаа хөрөнгө оруулалтын үр өгөөжийг нэмэгдүүлэх зорилгоор зах зээлийн цогц судалгааг хийж гүйцэтгэлээ.
Шинэ салбарт хөрөнгө оруулалт хийхээр төлөвлөж байгаа бол зах зээлийг цогцоор судлах нь маш чухал байдаг. Тиймээс бид MMCG компанийн New Product Development загварын дагуу дараах судалгааг хийж гүйцэтгэлээ. Үүнд:
o Зах зээлийн нийт багтаамж,
o Өрсөлдөгчдийн нөхцөл байдал, тэдний ялгарал,
o Хэрэглэгчийн зан төлөв
Мөн урьдчилан бэлтгэсэн бизнесийн санаа, концептыг зорилтот хэрэглэгчдээр үнэлүүлж, хэрхэн сайжруулах, ялгарал нь юу байх, хэрэглэгчдэд ямар үнэ цэнийг өгөх, үнийн концепт нь ямар байх зэрийг тодорхойлсон юм.