Дэлхийн иргэдийн аз жаргал, итгэл найдвар, эдийн засагтаа итгэх итгэл ямар түвшинд байгааг тодорхойлох уг судалгаа нь 1977 оноос хойш жил бүр зохион байгуулагдаж байгаа томоохон цар хүрээтэй судалгаа юм. Уг судалгааг WIN GALLUP INTERNATIONAL байгууллагаас зохион байгуулдаг юм. Энэхүү WIN/Gallup International байгууллага нь 1947 онд байгуулагдсан маркетингийн болон олон нийтийн санаа бодлын судалгааны дэлхийн тэргүүлэгч эвсэл бөгөөд тус байгууллагад ТУХАЙН УЛС ОРОНДОО ХАМГИЙН ТОМ НЭГ Л КОМПАНИ ТӨЛӨӨЛӨН ордог юм.
Энэхүү судалгаа нь 2015 онд дэлхийн 68 оронд зохион байгуулагдсан бөгөөд энэ жил Монгол Улс нэгдэж орсноороо маш онцлог юм.
- Business IntelligenceБайгууллагын алсын хараа 360° шинжилгээБрэнд хэрэглэгчийн зан төлвийн судалгааШинэ бизнес, бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийн судалгааЗар сурталчилгааны үр өгөөж хэмжих судалгааҮндэсний медиа хэрэглээний судалгаа
- Think Tank
- Сургалт
- Тайлан
- Үйлдвэрлэгчдэд зориулав