“Дэлхийн брэндийг түгээнэ” уриа бүхий брэндийн хувцас импортчлогч BTF компанийн захиалгаар Монгол улсын хувцасны зах зээлийн судалгааг Монголд анх удаа зохион байгууллаа. Энэхүү судалгаагаар бид Монгол улсын хувцасны зах зээлийн хэмжээ, хэрэглээ худалдан авалтын зан төлөв, Premium, Middle зэрэглэлийн дэлгүүрүүдийн орчин нөхцөл, үйлчилгээний ажилтнуудын зан харилцаа, үйлчилгээний талаар тодруулсан. Монгол нэг хүний жилийн хувцасны хэрэглээ дэлхийн дунджаас (үнийн дүнгийн хувьд) 1.3 дахин их байдаг байна.
- Business IntelligenceБайгууллагын алсын хараа 360° шинжилгээБрэнд хэрэглэгчийн зан төлвийн судалгааШинэ бизнес, бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийн судалгааЗар сурталчилгааны үр өгөөж хэмжих судалгааҮндэсний медиа хэрэглээний судалгаа
- Think Tank
- Сургалт
- Тайлан
- Үйлдвэрлэгчдэд зориулав