Интернэт хэрэглээний түвшин сүүлийн жилүүдэд тасралтгүй нэмэгдэж байгааг “Үндэсний медиа хэрэглээний судалгаа”-ны үр дүнгээс харж болно. Тиймээс үүрэн холбооны үйлчилгээ үзүүлэгч байгууллагын хувьд дата зах зээлд ямар байр буурь эзэлж байгаагаа мэдэх нь чухал болж байна.
Энэ хүрээнд бид үүрэн холбооны дата үйлчилгээ үзүүлэгчдийн хэрэглэгчийн зах зээлд эзлэх хувь хэмжээг ялгаатай сегмент бүрийн хувьд тооцоолох судалгааг гүйцэтгэлээ. Мөн гар утасны дата хэрэглэгчдийн персонаг тодорхойлж, цаашид нэн тэргүүнд авч хэрэгжүүлэх ажлын саналыг боловсрууллаа.