Skip links

Угаалгын нунтаг хэрэглэгчдийн зан төлөв болон шинэ бүтээгдэхүүний концепц үнэлгээний судалгаа

Share This Post

Та угаалгын нунтаг худалдан авахдаа ямар хүчин зүйл чухалчилж үздэг ээ анзаарч байсан уу? Үнэ үү? Үнэр үү? Эсвэл зүгээр хөөсрөлт үү?
Эдгээрийн аль ч хэрэглэгчдийн чухалчилдаг эхний 5 үзүүлэлтэд байдаггүй. Хэрэглэгчид угаалгын нунтаг худалдан авахдаа яг ямар хүчин зүйлийг илүү их чухалчилдаг талаар бид судаллаа. Судалгаагаар тодорхойлсон хэрэглэгчдийн худалдан авалтын зан төлөв дээр нь үндэслэн тэднийг сегментэд хувааж зорилтот бүлгээ тодорхойлон, тэдгээрт тохирсон угаалгын нунтгийн концепцийг боловсруулсан. Концепцийг манай компанийн бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийн судалгааны загвараар үнэлэн, сайжруулах үзүүлэлтүүдийг тодруулж гаргалаа. Ингэснээр бүтээгдэхүүний санаа зөвхөн цаасан дээр байх үед маш олон зүйлийг өөрчлөх, шинэчлэх боломж бүрдэх ба тэр чинээгээрээ захиалагчийн мөнгийг хэмнэж чадлаа.

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

Бусад мэдээ