Та угаалгын нунтаг худалдан авахдаа ямар хүчин зүйл чухалчилж үздэг ээ анзаарч байсан уу? Үнэ үү? Үнэр үү? Эсвэл зүгээр хөөсрөлт үү?
Эдгээрийн аль ч хэрэглэгчдийн чухалчилдаг эхний 5 үзүүлэлтэд байдаггүй. Хэрэглэгчид угаалгын нунтаг худалдан авахдаа яг ямар хүчин зүйлийг илүү их чухалчилдаг талаар бид судаллаа. Судалгаагаар тодорхойлсон хэрэглэгчдийн худалдан авалтын зан төлөв дээр нь үндэслэн тэднийг сегментэд хувааж зорилтот бүлгээ тодорхойлон, тэдгээрт тохирсон угаалгын нунтгийн концепцийг боловсруулсан. Концепцийг манай компанийн бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийн судалгааны загвараар үнэлэн, сайжруулах үзүүлэлтүүдийг тодруулж гаргалаа. Ингэснээр бүтээгдэхүүний санаа зөвхөн цаасан дээр байх үед маш олон зүйлийг өөрчлөх, шинэчлэх боломж бүрдэх ба тэр чинээгээрээ захиалагчийн мөнгийг хэмнэж чадлаа.
- Business IntelligenceБайгууллагын алсын хараа 360° шинжилгээБрэнд хэрэглэгчийн зан төлвийн судалгааШинэ бизнес, бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийн судалгааЗар сурталчилгааны үр өгөөж хэмжих судалгааҮндэсний медиа хэрэглээний судалгаа
- Think Tank
- Сургалт
- Тайлан
- Үйлдвэрлэгчдэд зориулав