Skip links

NPD, New product development

Шинэ бизнес, бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийн судалгаа
NPD шинэ бизнес, бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийн хэрэглэгч төвтэй Ко-Крейтив загварыг дэлхийн томоохон брэндүүд ашигладаг. Зах зээл, хэрэглэгчийнхээ асуудлыг гүнзгий ойлгосноор, ялгаатай давуу үнэ цэнийг бүтээх, өрсөлдөөний давуу талыг үүсгэх боломжтой байдаг. Шинэ бүтээгдэхүүнээс гадна одоогийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээгээ шинэчлэх сайжруулахад тусална. Тухайн бүтээгдэхүүний санаанаас эхлээд, концепц, брэндийг, бүх түвшинд зорилтод хэрэглэгчээр үнэлүүлж, эрэлтийг тооцоолж хүсэл шаардлагын тусгаж явдаг учир гарцаагүй зах зээлд амжилт олох хувилбарыг бий болгодог.

NPD, шинэ бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийн үе шат

АЛХАМ 1

Market & segment understanding

Market & segment understanding

Зах зээл, зорилтод хэрэглэгчийнхээ асуудлыг гүнзгий ойлгох

АЛХАМ 2

Idea creation, concept development

Idea creation, concept development

Асуудлыг шийдвэрлэх бүтээлч шийдэл, концепцуудыг боловсруулах

АЛХАМ 3

Product concept testing

Product concept testing

Бүтээгдэхүүний концептыг үнэлэх,
сайжруулах

АЛХАМ 4

Product mix development/ testing (pack, blind, hut, clpt)

Product mix development/ testing (pack, blind, hut, clpt)

Бүтээгдэхүүний прототайп, амт, сав баглаа боодлыг тестлэх, сайжруулах

АЛХАМ 5

Positioning & communication strategy development

Positioning & communication strategy development

Зах зээлд байршуулалтыг стратегийг боловсруулах