Brand Health tracking survey
Брэндийн гүйцэтгэл, байршил, имидж, өрсөлдөх чадварыг үнэлэх, хүчийг хэмжих цогц загвар
Судалгааны агуулга
Brand equity model
Брэнд эквити үнэлгээний загварууд
Brand power/equity
- Брэндийг сонгох шийдвэр гаргалтад Market Power, Mind Power гэсэн хоёр гол хүчин зүйл нөлөөлдөг.
Brand competitiveness model
Брэндийн өрсөлдөөний загвар нь тухайн брэндийн зах зээлийн байршил, өсөлтийн боломж болон хэрэглэгчийн үнэнч байдлыг харуулдаг загвар юм.
Brand funnel
Брэндийн танигдсан байдал болон боломжит худалдан авагчдын хэдэн хувь нь үнэнч худалдан авагч болохыг харуулдаг.
Brand image
Тухайн брэндийн бүрдүүлсэн эерэг, сөрөг имижийг нарийвчлан харахаас гадна өрсөлдөгч компаниудтай харьцуулж харах боломжийг олгоно.
Brand KPI
Тухайн брэнд зах зээл дээр хэрхэн байршсан, хэр амжилттай явааг хэмждэг ОУ-ын загвар юм.
- Хамгийн түрүүнд санаанд орж буй байдал - Top of mind
- Брэндийн хэрэглээ – Brand usage
- Брэндийн цаашдын хэрэглэх хандлага - Brand retention
- Брэндийг бусдад санал болгодог хувь-Brand Advocacy rate
- Брэндийн имиж байршсан байдал– Brand image, position