Skip links

Brand Health tracking survey

Брэндийн гүйцэтгэл, байршил, имидж, өрсөлдөх чадварыг үнэлэх, хүчийг хэмжих цогц загвар

Судалгааны агуулга

Brand equity model

Брэнд эквити үнэлгээний загварууд

Brand power/equity
Brand competitiveness model
Брэндийн өрсөлдөөний загвар нь тухайн брэндийн зах зээлийн байршил, өсөлтийн боломж болон хэрэглэгчийн үнэнч байдлыг харуулдаг загвар юм.
Brand funnel
Брэндийн танигдсан байдал болон боломжит худалдан авагчдын хэдэн хувь нь үнэнч худалдан авагч болохыг харуулдаг.
Brand image
Тухайн брэндийн бүрдүүлсэн эерэг, сөрөг имижийг нарийвчлан харахаас гадна өрсөлдөгч компаниудтай харьцуулж харах боломжийг олгоно.
Brand KPI
Тухайн брэнд зах зээл дээр хэрхэн байршсан, хэр амжилттай явааг хэмждэг ОУ-ын загвар юм.