Communication testing & monitoring
Зар сурталчилгааны үр өгөөж хэмжих судалгаа
Сурталчилгаа коммуникацын креатив стратеги боловсруулах, сурталчилгааны концептуудыг урьдчилан тестлэх, сайжруулах, кампанит ажлыг мониторинг үнэлгээг хийх үр дүнг хэмжинэ.
Үе шат
COMMUNICATION CREATIVE STRATEGY DEVELOPMENT
Зар сурталчилгаа, коммуникацийн крейтив стратеги, агуулга боловсруулах
COMMUNICATION CAMPAIGN EFFECTIVENESS PRE-TEST
Зар сурталчилгаа, коммуникацийн стратеги, агуулга, сурталчилгааны контентуудын үр нөлөөг хэмжих, урьдчилсан туршилт судалгаа хийх, үнэлгээнд үндэслэн сайжруулах саналыг гаргахад туслана.
Ашигладаг технологи
EYE TRACKING
Хүний нүдний хүүхэн харааны хөдөлгөөн бүрийг мэдэрч сурталчилгааны аль цэгт илүү төвлөрч байгааг нарийн хэмждэг шинэлэг, дэвшилтэт технологи юм.
EMO SCAN
Хэрэглэгч тухайн видеонд хэр анхаарал төвлөрч байгаа болон ямар сэтгэл хөдлөл үзүүлж байгааг тусгай төхөөрөмжийн тусламжтай хэмждэг технологи юм.
MARKETING ACTIVITY & COMMUNICATION CAMPAIGN MONITORING
Маркетингийн зар сурталчилгаа, коммуникацийн нөлөөлөл үр өгөөжийг үнэлэх улирал тутмын болон тухай бүрд нь өрсөлдөгчтэй харьцуулсан байдлаар судлах цогц судалгааны загвар.
Кампанит ажлын KPI үнэлгээ
Зорилтот сегментэд хүрсэн, анхаарал татсан, худалдан авалтад нөлөөлсөн хувь зэргийг нарийвчлан харуулна.
GRP
Кампанит сурталчилгааны ажлын үр нөлөөг тооцно.
Channel ROI
Цацалт хийсэн сувгуудын үр өгөөжийг хэмжинэ.
COMMUNICATION CAMPAIGN IMPACT
Кампанит ажлын брэндийн имижид үзүүлсэн нөлөөллийг хэмждэг.