Сүүлийн 3 жилийн хугацаанд IPTV буюу гурвалсан үйлчилгээ мэдээлэл технологийн салбарт хүч түрэн орж ирж интернэт, кабел, суурин утас гэсэн 3 зах зээлийг бүхэлд нь эзлэх болсон. Энэхүү судалгаагаар бид IPTV хэрэглэгч өрхүүдийн хэрэглээний цаашдын хандлага, өрхийн гишүүдийн ашиглаж буй дугаар, операторын шилжилт хөдөлгөөн зэргийг судалж тодруулсан. Захиалагчийн зүгээс судалгааны үр дүнг маш богино хугацаанд хүлээн авах шаардлагыг тавьсан учраас бид судалгааны мэдээллийг утсаар (telephone survey) цуглуулсан
- Business IntelligenceБайгууллагын алсын хараа 360° шинжилгээБрэнд хэрэглэгчийн зан төлвийн судалгааШинэ бизнес, бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийн судалгааЗар сурталчилгааны үр өгөөж хэмжих судалгааҮндэсний медиа хэрэглээний судалгаа
- Think Tank
- Сургалт
- Тайлан
- Үйлдвэрлэгчдэд зориулав