Skip links

Хамрах хүрээ

11 дэх жилдээ хийгдэж буй энэхүү судалгаа нь Монголчуудын үе хоорондын ялгаатай байдал (Gen Z, X, Y, Boomers) амьдралын хэв маяг, олон талт медиа сувгийн хэрэглээ, рейтингийг харуулдаг ба маркетинг, зар сурталчилгааны төлөвлөлтөд зориулсан үндэсний хэмжээний суурь судалгаа юм.

Хэнд зориулагдсан бэ?

Инхуас медиа төлөвлөлтөө хийдэг маркетингийн алба

Бүтээгдэхүүн үйлчилгээ хөгжүүлэлт дээр ажиллаж буй менежерүүд

Хэрэглэгчийн судалгааны
мэргэжилтнүүд

PR олон нийттэй харилцах
газрууд

Брэндинг, коммуникацийн
агентлагууд

MEDIA&LIFESTYLE СУДАЛГААНЫ ХЭРЭГЛЭЭ

СЕГМЕНТЭЭ ОЙЛГОХ

Зорилтот СЕГМЕНТЭЭ ОЙЛГОХ, амьдралын хэв маягийн өөрчлөлтийг газарзүйн болон хүн ам зүйн хувьд POWER BI дээр динамик байдлаар хүссэнээрээ харах боломжтой.

ОНОВЧТОЙ ТӨЛӨВЛӨХ, ЗАРДЛЫГ ҮР АШИГТАЙ ЗАРЦУУЛАХ

Медиа төлөвлөлтөө уламжлалт болон дижитал сувагт ОНОВЧТОЙ ТӨЛӨВЛӨХ, маркетингийн ЗАРДЛЫГ ҮР АШИГТАЙ ЗАРЦУУЛАХад тусална.

БРЭНД БҮТЭЭГДЭХҮҮН ХӨГЖҮҮЛЭЛТ

Хэрэглэгчийнхээ амьдралын хэв маягт брэнд, бүтээгдэхүүн үйлчилгээг нийцүүлэхэд.

БАГА ЗАРДЛААР ТӨЛӨВЛӨЛТӨӨ ХИЙХ

Синдикатад судалгаа учир БАГА ЗАРДЛААР хэрэглэгч, зах зээлийн өөрчлөлтийн талаарх мэдээллийг авч жилийн турш ТӨЛӨВЛӨЛТДӨӨ АШИГЛАХ боломжтой