National media & Lifestyle report
Монголчуудын медиа хэрэглээ, амьдралын хэв маягийн судалгаа
Хамрах хүрээ
Энэ жилийн судалгаа нь Монголчуудын үе хоорондын ялгаатай байдал (Gen Z, X, Y), амьдралын хэв маягийн, персона, олон талт медиа сувгийн онцлог, өндөр орлоготой бүлгийн медиа хэрэглээний ялгаатай байдлыг тодруулсан. Үүнээс гадна глобал хэрэглэгчийн болон маркетингийн трендүүдийг нэгтгэн, харьцуулан харуулснаараа шинэлэг юм.
Хэнд зориулагдсан бэ?
Инхуас медиа төлөвлөлтөө хийдэг маркетингийн алба
Бүтээгдэхүүн үйлчилгээ хөгжүүлэлт дээр ажиллаж буй менежерүүд
Хэрэглэгчийн судалгааны
мэргэжилтнүүд
PR олон нийттэй харилцах
газрууд
Брэндинг, коммуникацийн
агентлагууд
MEDIA&LIFESTYLE СУДАЛГААНЫ ХЭРЭГЛЭЭ
СЕГМЕНТЭЭ ОЙЛГОХ
Зорилтот СЕГМЕНТЭЭ ОЙЛГОХ, амьдралын хэв маягийн өөрчлөлтийг газарзүйн болон хүн ам зүйн хувьд POWER BI дээр динамик байдлаар хүссэнээрээ харах боломжтой.
ОНОВЧТОЙ ТӨЛӨВЛӨХ, ЗАРДЛЫГ ҮР АШИГТАЙ ЗАРЦУУЛАХ
Медиа төлөвлөлтөө уламжлалт болон дижитал сувагт ОНОВЧТОЙ ТӨЛӨВЛӨХ, маркетингийн ЗАРДЛЫГ ҮР АШИГТАЙ ЗАРЦУУЛАХад тусална.
БРЭНД БҮТЭЭГДЭХҮҮН ХӨГЖҮҮЛЭЛТ
Хэрэглэгчийнхээ амьдралын хэв маягт брэнд, бүтээгдэхүүн үйлчилгээг нийцүүлэхэд.
БАГА ЗАРДЛААР ТӨЛӨВЛӨЛТӨӨ ХИЙХ
Синдикатад судалгаа учир БАГА ЗАРДЛААР хэрэглэгч, зах зээлийн өөрчлөлтийн талаарх мэдээллийг авч жилийн турш ТӨЛӨВЛӨЛТДӨӨ АШИГЛАХ боломжтой