Шинэ жилийн мэндчилгээ
Хэрэглэгч төвтэй бизнесийн манлайлагч ЭРХЭМ ХҮНДЭТ ХАРИЛЦАГЧ та бүхэндээ “Угтаж буй ондоо амжилт бүтээлээр
Хэрэглэгч төвтэй бизнесийн манлайлагч ЭРХЭМ ХҮНДЭТ ХАРИЛЦАГЧ та бүхэндээ “Угтаж буй ондоо амжилт бүтээлээр
Улаанбаатар хотын 24-29 насны (Millennial) залуусын гар утасны хэрэглээний онцлог, зан төлөв, амьдралын хэв
ТОВЧ ТАНИЛЦУУЛГА: Уг судалгаа нь 17 аймаг, 26 сум суурингийн 2500 хүнийг хамруулсан үндэсний
Интернэт хэрэглээ нэмэгдэхийн хирээр хүмүүс олон цагийг сошиал медиад зарцуулж, олон эх үүсвэрээс мэдээлэл
Брэнд гэж танай компанийн хамгийн үнэ цэнтэй биет бус хөрөнгийг ойлгож болох ба олон
Нийслэлийн Засаг даргын Тамгын газрын (НЗДТГ) захиалгаар Улаанбаатар хотын иргэдийн ”Хотын хөгжлийн талаарх иргэдийн
Үндэсний томоохон нефт, газрын тосны компанитай хамтран хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж болон брэндийн үнэ цэнийг
Барилгын төсөл нь ихээхэн хөрөнгө оруулалт, цаг хугацаа шаарддаг ба хэрэв буруу байршилд, буруу
Дэлхий нийтийн чиг хандлагын дагуу манай бизнесийн байгууллагууд хэрэглэгч төвтэй болсоор байгаа ба хэрэглэгчдээ
Интернэт хэрэглээний түвшин сүүлийн жилүүдэд тасралтгүй нэмэгдэж байгааг “Үндэсний медиа хэрэглээний судалгаа”-ны үр дүнгээс
Adding {{itemName}} to cart
Added {{itemName}} to cart