Бид IPSOS компанитай 2015 оноос хойш жил бүр “Тамхины хэрэглээний судалгаа”- г олон улсын арга, аргачлалын дагуу хамтран хэрэгжүүлж байна.
Энэхүү судалгаа нь дараах чиглэлүүдээр хэрэглэгчдийн зан төлөв, хандлагыг гүнзгийрүүлэн судалсан:
🔹 Тамхи болон тамхины төрлийн бүтээгдэхүүний хэрэглээний түвшин, бүтэц
🔹 Тогтмол хэрэглэдэг брэндүүд, брэндийн танигдсан байдал
🔹 Хэрэглэгчийн хандлага, шийдвэр гаргалтад нөлөөлөгч хүчин зүйлс
🔹 Брэндээ өөрчилсөн хэрэглэгчдийн шалтгаан
Судалгааны үр дүн нь тамхины салбарын зах зээлийн оролцогчдод хэрэглэгчийн гүн мэдлэг, шийдвэр гаргалт болон маркетингийн стратегийг оновчлоход чухал үндэслэл болж байна.