Хэрэглэгчид зайрмаг худалдан авалт хийхдээ ямар хүчин зүйлсийг чухалчилдаг вэ?
Сонголтоо ямар процессоор хийдэг вэ?
Эдгээр асуултад хариулт өгөх үүднээс бид зайрмаг хэрэглэгчдийн зан төлөв, сегментчлэлийн судалгааг хийлээ. Тус судалгаанд үндэслэн өндөр орлоготой бүлэгт зориулсан зайрмагийн концепцийг боловсруулж, зорилтот бүлгийн дунд боловсруулсан концепциудын үнэлгээг хийж захиалагчид хүлээлгэн өгөв.
- Business IntelligenceБайгууллагын алсын хараа 360° шинжилгээБрэнд хэрэглэгчийн зан төлвийн судалгааШинэ бизнес, бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийн судалгааЗар сурталчилгааны үр өгөөж хэмжих судалгааҮндэсний медиа хэрэглээний судалгаа
- Think Tank
- Сургалт
- Тайлан
- Үйлдвэрлэгчдэд зориулав