Statistics of the Russian Federation (RUS) can be found on the website of the Federal Statistical Service (Федеральная служба государственной статистики – Росстат) statistic for annual statistical compilations (статистический ежегодник) and regional socio-economic indicators.
National media & Lifestyle report-2023
Хамрах хүрээ
Энэ жилийн судалгаа нь илүү өргөн цар хүрээг хамран, олон талт медиа сувгийн онцлог, өндөр орлоготой бүлгийн медиа хэрэглээний ялгаатай байдлыг тодруулсан. Үүнээс гадна медиа хэрэглээг зөвхөн хэрэглэгч талаас нь харахаас гадна зар сурталчилгаа нийлүүлэгч ТОП-50 компанийн үнэлгээг нэгтгэн харуулснаараа шинэлэг юм.
ОНЦЛОХ ҮР ДҮН:
- Уламжлалт болон дижитал сувгуудын рейтинг
- Олон талт медиа хэрэглээ
- Үе хоорондын медиа хэрэглээ, амьдралын хэв маягийн ялгаатай байдал /Gen Z, Y, X, Baby boomers/
- Орлогын ялгаатай бүлгийн медиа хэрэглээ
- Зар сурталчилгаа нийлүүлэгч компаниудын төсвийн хуваарилалт, 2023 оны төсөөлөл
- Сошиал медиа топ нөлөөлөгчид /influencer/
- 9 жилийн харьцуулсан үр дүн
- Dashboard тайлан
Хэнд зориулагдсан бэ?

Инхуас медиа төлөвлөлтөө хийдэг маркетингийн алба

Бүтээгдэхүүн үйлчилгээ хөгжүүлэлт дээр ажиллаж буй менежерүүд

Хэрэглэгчийн судалгааны
мэргэжилтнүүд

PR олон нийттэй харилцах
газрууд

Брэндинг, коммуникацийн
агентлагууд
MEDIA&LIFESTYLE СУДАЛГААНЫ ХЭРЭГЛЭЭ
СЕГМЕНТЭЭ ОЙЛГОХ
Зорилтот СЕГМЕНТЭЭ ОЙЛГОХ, амьдралын хэв маягийн өөрчлөлтийг газарзүйн болон хүн ам зүйн хувьд Dashboard дээр динамик байдлаар хүссэнээрээ харах боломжтой.
ОНОВЧТОЙ ТӨЛӨВЛӨХ, ЗАРДЛЫГ ҮР АШИГТАЙ ЗАРЦУУЛАХ
Медиа төлөвлөлтөө уламжлалт болон дижитал сувагт ОНОВЧТОЙ ТӨЛӨВЛӨХ, маркетингийн ЗАРДЛЫГ ҮР АШИГТАЙ ЗАРЦУУЛАХад тусална.
БРЭНД БҮТЭЭГДЭХҮҮН ХӨГЖҮҮЛЭЛТ
Хэрэглэгчийнхээ амьдралын хэв маягт брэнд, бүтээгдэхүүн үйлчилгээг ашиглах боломжтой.
БАГА ЗАРДЛААР ТӨЛӨВЛӨЛТӨӨ ХИЙХ
Синдикатад судалгаа учир БАГА ЗАРДЛААР хэрэглэгч, зах зээлийн өөрчлөлтийн талаарх мэдээллийг авч жилийн турш ТӨЛӨВЛӨЛТДӨӨ АШИГЛАХ боломжтой