Үйлчилгээний салбарт хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийг тогтмол хэмжин асуудалтай цэгүүдийг сайжруулах шаардлагатай байдаг. Олон улсад хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг хэмжихээс гадна үнэнч байдлыг хэмжин, үнэнч хэрэглэгчийн төлөө өрсөлдөх болжээ.
Энэ удаад бид Монголын үүрэн холбооны салбарын анхлагчдын нэг компанийн хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг хэмжин сайжруулах хэрэгтэй үзүүлэлтүүд болон сэтгэл ханамж, үнэнч байдал бага байгаа сегментийг илрүүлэн, цаашид хэрэгжүүлэх арга хэмжээг тодорхойллоо.